środa, 13 maja 2020

Zapalenie oskrzeli u dziecka wg Totalnej Biologii

Konflikty na terytorium, lęk, że stracę terytorium, że ktoś mi je odbierze. 18 miesięczne dziecko, to konflikt rodziców. pytanie co się działo w 2 miesiącu ciąży. jaki konflikt przeżywała mama .....1,5-letnie dziecko czyli leczymy matkę, nie dziecko., Oskrzela to zaogniona atmosfera w rodzinie, strach o terytorium (może brak pieniędzy czyli np. strach o utratę mieszkania, niemożność opłacenia rachunków .kłótnie , nie możesz się swobodnie wypowiedzieć I twoje relacje z ojcem dziecka itp.)..........jak podświadomość Ci podpowie o co chodzi , opowiedz to wszystko dziecku jak będzie spało , że to nie córki konflikty tylko Twoje i panujesz już nad sytuacją . Zapewniaj dziecko o miłości ze ma się czuć bezpieczne , tak przez kilka nocy.....



Źródło

3 komentarze:

  1. Ja dopiero niedawno dowiedziałam się o totalnej biologii i aż trudno mi w to uwierzyć. Powoli zwracam uwagę na to, co dzieje się w moim życiu i jak to wpływa na moje życie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ten artykuł bardzo dokładnie przeczytałem. Na pewno na ten blog jeszcze wrócę.

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...