poniedziałek, 28 listopada 2016

Torbiele na jajnikach, bolesne miesiączki - mieszanka ziołowa

Znalazłam na pewnej ziołowej grupie w internecie przepis na ziołową mieszankę na torbiele na jajnikach, a poniżej niej opinie i rekomendacje:

Podaję skład mieszanki ziołowej, która jest nadzwyczaj skuteczna:

Liść brzozy - Betulae folium  15,00 gram
Kwiatostany nagietka - Calendule anthodium  10,00 g
Kwiatostany kocanek - Helichrysi anthodium  5,00 g
Kora kaliny koralowej- Viburni corteX  10,00 g
Nasienie lnu - lini semen  .10,00 g
Ziele bylicy - Artemisiae vulg.herba  10,00 g
Ziele krwawnika - Achillae herba   50,00 g
Ziele skrzypu polnego - Equiseti herba  50,00 g
Ziele przywrotnika - Alchemillae herba   50,00 g
Kłącza perzu - Agropyri rhizoma  50,00 g

Zioła na Torbiele - przetestowane, przez wiele kobiet .
Sprawdzone przez Zakład Botaniki W A.R w Poznaniu.
Działaja tak:
Jeżeli torbiel ma średnicę 4 cm ,nalezy je pić 2X dziennie 1 łyżke ziół na szklankę i po 2 do 3 tygodniach znika.
Jeżeli torbiel ma 7 cm /operacjyny/ nalezy pić 3X filiżankę mocnego wywaru. 1 łyżka ziół na filizankę. Zioła przygotował mi bdb zielarz i poniewaz mam kłopoty z żołądkiem dosypał len dlatego bardzo dobrze sie je pije -jak na zioła .

Przy małych (ok.3-4 cm) torbielach /mięśniakach, guzach itp. pije się 1 łyżkę na szklankę 3 x dziennie - torbiele schodzą po 2 tygodniach picia.
Przy 7-8 cm (operacyjnych) łyżkę zaparza się na filiżankę i pije 3x dziennie, torbiele po miesiącu schodzą.
Mięśniaki schodzą dłużej ..



A poniżej opinie głownie dziewczyn z PCOS , które stosowały te zioła...
----------------------------
Piszę tutaj po ok. roku picia ziółek... Poszłam ostatnio do ginekologa
na USG jajników....i wyobraźcie sobie,że mam jeden jajnik prawie czysty
!!!! Bez torbieli... Na drugim zostały mi małe torbielki w części
korowej,ale i tak jest ich mniej... Lekarz się bardzo zdziwił,gdy
pokazałam mu moje USG z przed roku i powiedział,że to są w ogóle 2
inne obrazy jajników... także.... za rok obydwa jajniki będą
super,jeżeli dalej będę piła te ziółka:D
Wszystkim polecam te zioła ! - dziękuję za ten przepis...bardzo
-------
w listopadzie na USG u ginekologa wyszła mi 5cm torbiel na jajniku.
Podaną przez ciebie mieszankę piłam przez miesiąc dwa razy dziennie
(kopiasta łyżeczka/dwie na kubek gorącej wody, do zaparzenia pod
przykryciem). Przy kolejnym badaniu po torbieli ani śladu. Dodatkowo
stwierdzam, że zioła najwyraźniej muszą regulować zaburzone hormony
i zauważyłam naprawdę sporą poprawę mojej trądzikowej
cery. Mieszanka zdecydowanie warta zapamiętania. Mam zamiar popijać
kubeczek dziennie w pierwszej połowie cyklu jeszcze jakiś czas, w takiej
ilości na pewno nie zaszkodzi, a może trochę pomoże zapobiegać
torbielom...
------------
skład mieszanki ziołowej doskonałej nie tylko na torbiele. Są to
również ŚWIETNE ZIOŁA NA BOLĄCE OKRESY!!! Zaczęłam je pić kila
miesięcy temu (2 łyżeczki 2xdziennie) ze względu na 2cm torbielkę,
która nie chciała zniknąć nawet po antykoncepcji. Obecnie po torbielce
nie ma ani śladu, a skutek uboczny tych ziół to normalne okresy. CAŁE
ŻYCIE ZWIJAŁAM SIĘ Z BÓLU co miesiąc podczas miesiączki, a wszyscy
lekarze mówili, że to taka już uroda kobieca. Nic bardziej mylnego
Bardzo dziękuję Ci za uwolnienie mnie od tej katorgi, a wam dziewczyny
które mają problem z bolesnymi okresami gorąco polecam spróbować!!!
------------
chciałam się podzielić doświadczeniem z tymi ziółkami i nie tylko...
stwierdzono u mnie torbiel wielkości 7cm czyli operacyjna. Każdy lekarz
mówił co innego jeden ze skórzasta inny ze z pęcherzyka graffa itd. Za
każdym razem przy wizycie słyszałam do interwencji chirurgicznej tzn.
laparoskopia albo tradycyjnie i to jak najszybciej zresztą byłam
zapisana ale na całe szczęście się rozchorowałam-grypa mnie ocaliła
przed skalpelem .
Nie wiedziałam co mam robić prawie wcale mnie to nie bolało a tu nagle
ktoś mówi ze trzeba brzuch ciąć - kosmos jakiś ....
w każdym razie zaczęłam w międzyczasie pić ziółka - 3 x dziennie
(wyszło ze piłam ok 10 dni)
brałam też chrząstkę rekina 2-3 razy dziennie po 2 tabletki (możne
tydzień)
w między czasie miałam chyba z 8 razy robione USG i za każdym razem
torbiel 7x7cm
Dziś byłam u lekarza i nic nie ma - wszystko jest w porządku - SZOK!
myślę ze zioła mogły sporo zdziałać i może te ostatnie leki-raczej
distreptaza niz ten drugi a poza tym jeszcze sporo się modliłam więc
tak więc wierzącym plecam i tą metodę
---------------
Dziewczyny strasznie chciałam podziękować za mieszankę tych ziół.
Miesiąc temu lekarz wykrył u mnie torbiel prostą jednokomorową 6cm na
7cm. Miałam mieć ją leczoną operacyjnie. Spróbowałam ziół i torbiel
zmniejszyła się do 3,7 cm.Zioła piję nadal i wierze w ich skuteczność.
-----------
przetestowałam te zioła. Wykryli u mnie torbiel 12 mm przy badaniu
robionym tak przy okazji. Podejrzenie było, że to taka czynnościowa, co
to pojawia się na owulację i znika. Na wszelki wypadek piłam ziółka.
Na kolejnym badaniu (po miesiącu) nie było śladu torbieli. A facet mnie
zapytał: "Co pani brała?" Powiedziałam, że nic.
---------------
nie wiem, czy to zasługa tej mieszanki, ale torbiel o średnicy 60 mm,
która zdiagnozowano u mnie wchłonęła się po miesiącu ))
-----------------
Jeszcze takich ziół nie spotkałam / Leczą niesamowicie szybko i bardzo pomagają na ogólne sprawy kobiece. Brzoza, kocanka działa antyrakowo i przeciw wolnym rodnikom. Skrzyp polny odchudza, a przywrotnik pięknie działa na cerę. Nie wiem czy fenomen tych ziół leży w gramaturze? Ale wiele osób dzięki nim uniknęło operacji. Nie leczą ponieważ torbiele się wracają - one je tylko likwidują.


Źródło: Facebook (Grupa Zioła i leczenie ziołami)
Źródło: dr Różaśki forum

4 komentarze:

  1. Witam. Ja też mam torbiele i mięśniaka. Miesiączki bolące potwornie. Przez przypadek znalazłam tę stronę. Zabiegu boję sie, jak nie powiem co. Po przeczytaniu opinii spróbuję tych ziół. Proszę jednak o radę. Jak je pić? Wszystkie razem zmieszać??? Ile czasu i jak parzyć? Czy pić po posiłkach, czy przed? Z góry bardzo Wam dziękuję za odpowiedź, mam nadzięję, że ktoś tu zaglądnie i przeczyta mój komentarz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie razem się miesza, dwa razy dziennie parzyć i pić. Raczej z pół godz przed posiłkiem.

      Usuń
  2. Wykryto u mnie torbiele endometrialna(wypełnione krwią)Czy te zioła o których piszecie mogą również mnie pomoc w pozbyciu się mojej dolegliwości??

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój ma 6cm. Lekarz sugeruje wyciąć całą macicę. W ziołach ostatnia nadzieja.

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...