sobota, 3 grudnia 2016

Olejek oregano w leczeniu zatok

W leczeniu zatok dobrze zadziała zażywanie 2 kapsułek z olejkiem eterycznym oregano co 3,5-4 godziny 4 x dziennie przez 7 dni. Nawet jeśli objawy ustąpią wcześniej, nie ma to znaczenia - kurację trzeba stosować pełny tydzień, by nastąpiło całkowite wyleczenie.

W przypadku chronicznego zapalenia zatok przez następne 7 dni zażywać należy 2 kapsułki 2 x dziennie.Po tygodniu ich stosowania wskazane jest wprowadzenie probiotyków, bo pomimo, że jest to naturalny antybiotyk, istnieje obawa, że może w jakimś stopniu osłabić florę jelitową.


Źródło: Rak to nie wyrok, Ryszard Grzebyk 

7 komentarzy:

  1. Kapsułki ale jakiej firmy ??? Czy jest wegański bez żelatyny???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No firmy to jak już Panu/Pani nie będę szukała :) Jest dużo, wystarczy wpisać w wyszukiwarkę "olejek oregano kapsułki". Wegańskie jakie znalazłam to firmy NOW, ale one mają liście oregano, nie olejek, a poza tym te znalazłam OREGANOL K90. Proponuję samemu poszukać.

      Usuń
  2. Kasia, mam w kroplach oregano forte. pomozesz z dawkowaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem ktore masz :) ile mg jedt w 1 kropli?

      Usuń
  3. mam firmę oregano forte, niestety na buteleczce nie mam tych info :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to ciężko mi pomóc... proponuję zacząć od 1 kropli co parę godzin, stopniowo zwiększając do 3-5, jeśli będzie tolerowany.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...