środa, 13 maja 2020

Endometrioza wg Totalnej Biologii

Endometrioza (błona śluzowa macicy, która rozlewa się w jamie brzusznej i wrasta w inne organy). Jest to faza aktywna konfliktu związanego z poczuciem kobiecości: np. konflikt, który odnosi się do kobiecego poczucia godności, konflikt prowadzący do skalania kobiecego honoru, ew. zawiera treści seksualne lub o zabarwieniu seksualnym; także konflikt o treści - być seksualnie używaną lub wykorzystywaną.......... endometrioza -mój dom jest gdzieś indziej
-nie mogę tu urodzić dziecka
-po co rodzić dziecko, skoro będzie dorastało gdzieś indziej?
-dziecko wychowujące się poza domem może mieć endometriozę
-gdzie jest mój dom?
-wspomnienia szkoły z internatem
-urodziłam dziecko w złym kraju, mieście, ze złym facetem
-pragnę super domu dla dziecka..................................Odpowiedzi kobiet -.Tam serce twoje gdzie dom twój... mi minęła wiec potwierdzam z autopsji, ze warto uświadomić sobie gdzie twój dom i nic poza tym jak ręką odjął minęło ........ Konflikt domu, gdzie sie wychowałaś gdzie był twój dom, gdzie jest Twój dom, czy wychowywali Cię dziadkowie??? Na te pytania warto poszukać w sobie odpowiedzi. Ja sie uporałam z tym w kilka dni i spokój......................chodzi o sytuację, kiedy chcę mieszkać gdzie indziej, zakładać rodzinę w innym miejscu, bo... nie podoba mi się moja rodzina, miejsce, otoczenie, ludzie itd. trzeba szukać.......proszę zrozumieć , żadne mikstury nie pomogą problem jest w głowie....


 Źródło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...