wtorek, 17 stycznia 2017

Ostroga piętowa - rada Jerzego Zięby

Najlepiej to działa kiedy najpierw zrobimy okład z octu. Zawinąć stopę w szmatkę nasączoną octem. I tak nosić przez 4 do 5 dni. Następnie obłożyć stopę skórą ze świnki (tłustą częścią do stopy) i czasami już na drugi dzień jest po problemie
Niektóre osoby pozbyły się takiej ostrogi, po prostu owijając stopę skórą na noc... wystarczyło To taki super "naukowy" przepis szeptuchy z Podlasia.
No i kurcze mam problem, bo... DZIAŁA !!! a skubana nie zrobiła żadnych badań z podwójnie ślepą próbą, grupą kontrolną itd. Sprawdzałem PubMed i jej tam nie ma ! Jak śmie leczyć? Przecież nie jest lekarzem, szarlatanka jedna !
Żadnych publikacji naukowych na ten temat, a więc.... działać nie może  
Zamiast tego można zastosować metody oparte na nauce : niesterydowe środki przeciwzapalane, laser lub wycięcie przez chirurga, ale... odrasta



2 komentarze:

  1. Moja mama ma problem z ostrogami na piętach i widzę na co dzień, ile bólu to ją kosztuje. Dobrze, że korzysta z pomocy podolog Rzeszów, bo bez tego by się na dłuższą metę nie obyło. Mamie bardzo pomaga specjalista z Instytutu Podologicznego w Rzeszowie, a ja też planuję się do niego wybrać, gdyż mam inne schorzenie... deformację placów :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli widzimy u siebie takie zmiany to najlepiej udać się do podologa. To on nas najlepiej zdiagnozuje i doradzi leczenie. Nie zawsze leczenie na własną rękę jest dobre. Najlepiej doradzić się specjalisty.

    OdpowiedzUsuń



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...